Email: info@drsticker.nl Vragen? Bel Dr. Sticker: +31 165 534026 nl be de fr uk es

Verzenden en Retourneren

Hierbij vindt u informatie over verzending en retournering van uw product(en) van Dr. Sticker. 

1. Verzenden

1.1 Mijn bestelling is niet aangekomen, wie is daar verantwoordelijk voor?
Wanneer u en Dr. Sticker niet anders zijn overeengekomen, is Dr. Sticker verantwoordelijk voor het leveren van uw bestelling. 
Als uw bestelling nog niet is geleverd  binnen de afgesproken levertermijn dan kunt u contact opnemen via:

  • Tel : 0165 - 534026 (keuze 1 in het menu);
  • Of u kunt mailen naar info@drsticker.nl

1.2. Welke verzendmethodes zijn er mogelijk? 

Drsticker bied verschillende verzendmethodes met bijhorende levertijden aan. Dit is wel afhankelijk van het afleverland wat wordt opgegeven. 

LET OP: De levertijden zijn indicaties van de verwachte uitleverdag. Deze levertijden zijn niet bindend. Wanneer een levering niet op tijd wordt geleverd, dan worden spoedkosten gecrediteerd, maar is geen reden voor ontbinding van de bestelling. Daarbij behoudt Dr.Sticker het recht om bij een overvolle productie in overleg te levertijd te wijzigen.

Binnen Nederland en België
  • Standaard levering: 5- 7 werkdagen, verzendkosten 0 euro
  • Spoed levering: 3-4 werkdagen, verzendkosten 60 euro incl btw
  • Spoed express (per koerier): 1-2 werkdagen, verzendkosten 150 euro incl btw
  • Afhalen in Roosendaal (Nederland): Na 5 werkdagen op te halen, verzendkosten 0 euro
  • Blanco verzending: In neutrale verpakking verzonden, 5-7 werkdagen, verzendkosten 2,50 euro incl btw

Binnen Duitsland

  • Standaard levering: 7- 9 werkdagen, verzendkosten 5.95 euro incl btw

Binnen Frankrijk, Groot Brittannië, Denemarken en Luxemburg

  • Standaard levering: 7- 9 werkdagen, verzendkosten 12,50 euro incl btw

Binnen rest van Europa

  • Standaard levering: 7- 10werkdagen, verzendkosten 20 euro incl btw


2. Retourneren

2.1 Welke producten van Dr. Sticker kan ik retourneren?
U kunt niet-gepersonaliseerde producten retourneren. Onder de niet-gepersonaliseerde producten vallen de accessoires en plakfolies (interieur, wrap en budget) per meter. Alle overige ontwerpmodule en webshopproducten worden op bestelling gemaakt en kunnen niet worden geretourneerd.

2.2 Hoe lang heb ik om mijn overeenkomst te herroepen?
Wanneer u met Dr. Sticker een overeenkomst bent aangegaan, en de ontvanger het goed fysiek in bezit krijgt, heeft u het recht om binnen 14 dagen uw overeenkomst te retourneren. Onder de ontvanger verstaat Dr. Sticker uzelf of een door u aangewezen derde (die niet de vervoerder is).

2.3 Hoe kan ik aangeven dat ik mijn overeenkomst wil herroepen?
U kunt d.m.v. een duidelijke verklaring Dr. Sticker op de hoogte stellen dat u graag uw overeenkomst wilt herroepen. Omdat u uiteraard een bewijs (zie 1.8) wilt hebben van uw herroeping, geven we als advies om ons d.m.v. een aangetekende brief of per email op de hoogte stellen. Bekijk hiervoor onze contactgegevens. Bekijk 2.2 om te weten hoe lang u heeft om uw overeenkomst te herroepen.

2.4 Moet ik in mijn verklaring een reden aangeven?
Wanneer u uw producten wilt retourneren, en u een duidelijk verklaring aan het opstellen bent, bent u niet verplicht om een reden te verwerken in uw verklaring. Dr. Sticker mag u echter wel naar de reden vragen.
Wanneer u uw product terug stuurt, omdat u aanspraak maakt op uw garantie, moet u echter wel aangeven wat uw reden is. Dat betekent dat u moet vermelden wat er niet meer goed is aan uw product.

2.5 In welke status moet mijn product wil ik het kunnen retourneren?
Wanneer u uw product ontvangt mag u het uiteraard uitpakken. Daarnaast mag u uw product op een zodanige manier gebruiken dat u kan beoordelen of u het product wilt behouden of wilt retourneren. Houd er echter rekening mee dat wanneer u het product meer gebruikt dan noodzakelijk u dat een waardevermindering kan opleveren. Dr. Sticker mag deze kosten bij u in rekening brengen. Ga daarom ook voorzichtig met de verpakking van uw product zodat Dr. Sticker het product weer kan verkopen wanneer u besluit om het te retourneren.

2.6 Wat krijg ik terugbetaald?
Wanneer u bij Dr. Sticker een bestelling plaatst ontvangt u uiteraard één of meerdere producten. Als u uw bestelling volledig retourneert zijn de kosten die u maakt voor het retourneren en de eventuele extra kosten die u heeft gemaakt, doordat u bijvoorbeeld gekozen heeft voor een versnelde verzendmethode, voor uzelf. Alle overige kosten krijgt u terug van Dr. Sticker.
Wanneer u niet uw gehele bestelling retourneert, vergoed Dr. Sticker alleen de kosten van het product dat u retour heeft gestuurd.
In 2.5 is aangegeven welke acties uw product een waardevermindering kunnen opleveren.

2.7 Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
Dr. Sticker zal uw geld z.s.m. terug betalen, uiterlijk binnen 14 dagen.

2.8 Ligt de bewijslast bij u of bij Dr. Sticker als ik een product terug stuur?
Wanneer u een product terug stuurt, ligt het risico, dus ook de bewijslast, bij u. Dr. Sticker adviseert dan ook om duurdere producten aangetekend of met een verzekerde zending te versturen.

 
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »